Norra Vallbyfrågan
Bidrar du till att det är fint och undanplockat på Norra Vallbyskolan?

tisdag 10 maj 2011

Uppåtpuffar

Jag kan varje dag se glädjen och lyckan i era barns ögon när de berättar om de uppåtpuffar ni givit dem på sängkanten. Om de goda arbetet med uppåtpuffar börjar hemma på sänkanten så tror jag att det kan sprida sig vidare här på skolan. Jag tror att det kommer att hjälpa barnen i att vara goda förebilder för varandra och ge ett förhållningssätt som genomsyras av kärlek och respekt. Jag kan även höra hur barnen vuxit med sina uppåtpuffar. De berättar gärna om vad de numera gör där hemma utan tjat, för att de fått beröm och uppskattning. Tack för ert goda samarbete, vi har ett gemensamt ansvar och jag kan verkligen känna att vi är på väg åt samma håll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar