Norra Vallbyfrågan
Bidrar du till att det är fint och undanplockat på Norra Vallbyskolan?

fredag 24 februari 2012

Utvecklingssamtal - Vi siktar mot stjärnorna

Bilden är gjord på http://www.loonapix.com/

Nu är det snart dags för vårens utvecklingssamtal. Jag tänker att vi provar en lite annorlunda form av utvecklingssamtal, där jag hoppas att barnen får goda förutsättningar för att känna sig bekväma och i centrum. Ni kommer att få stiga ombord på vår rymdfärja NV2c, något som jag och barnen har planerat tillsammans.

Den lilla astrounaten står sedan i centrum och tar oss med på en resa från jorden uti rymden - med stjärnorna i sikte.



Välkomna på mitt utvecklingssamtal
ombord på Rymdfärjan NV2c.
Efter ombordstigning tittar vi på en liten film där vi dokumenterat hela vår resa och kopplat det vi gjort till våra mål.

Sedan berättar jag vad jag ser i mitt framtidstel-sekop och hur jag ska nå dit.
Vi pratar också om mig och hur jag trivs tillsam-mans med de andra astronauterna.
Till sist gör vi en plan och följer upp mina mål.

Bilden är gjord på http://www.loonapix.com/

Välkomna ombord önskar jag och Cilla

5 kommentarer:

  1. Vilma och Agnes07 mars, 2012 10:44

    Det ska bli spännande att visa våra mammor och pappor vår rymdfärga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Din morsa är het säg till henne att ringa mig ASAP

      Radera
  2. Och jag tror att jag skriver för alla föräldrar: Det ska bli superduper-spännande att få följa med på rymdfärjan! Att få höra vad du gör i rymden, vad du tycker om din resa och vad du ser i din stjärnkikare...

    SvaraRadera
  3. Pernilla Wester12 mars, 2012 19:43

    Hoppas att ni laddat med mycket raketbränsle! / Pernilla

    SvaraRadera
  4. Nina Philip Ö mamma14 mars, 2012 17:39

    Detta måste vara en av de roligaste utvecklingsamatal någonsin, ser verkligen framemot att få "kliva ombord"//Nina Philip Ö mamma

    SvaraRadera