Norra Vallbyfrågan
Bidrar du till att det är fint och undanplockat på Norra Vallbyskolan?

måndag 14 maj 2012

Stress

Idag pratade vi om stress. Här är några saker som gör barnen stressade.

Jag blir stressad när:

  • det är höga ljud / Ludvig
  • det är massa tjat / Philip R
  • någon retas / Sandra
  • det är bråk / Olle
  •  någon kommer för sent / Rebecka
  • mamma säger att vi måste skynda oss / Gabriella H
  • alla pratar i mun på varandra / Agnes
  • många tjatar om att leka / Elliot K
  • jag blir avbuten när jag förklarar något / Cilla
  • alla pratar rakt ut / Gabriella C
  • jag har dåligt med tid / William E
  • brandlamet går / William R
  • mamma väcker mig och jag vill sova mer / Elicia
  • alla ropar passa, passa, passa / Philip Ö
  • när jag ska få följa med någon hem och vill gå på en gång / Julia
  • av höga ljud / Vilma
  • när alla skriker rakt ut / Saga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar