Norra Vallbyfrågan
Bidrar du till att det är fint och undanplockat på Norra Vallbyskolan?

måndag 27 september 2010

Det mest värdefulla vi har...


Jag är just hemkommen från föräldramöte på min lilla dotters förskola. Känner bara att jag vill skriva lite här till alla er föräldrar i 1c. För precis 1 vecka stod jag och pratade inför er. Idag satt jag där själv och lyssnade på de som delar en så otroligt stor del av mitt eget barns vardag. Det är nog först nu, när jag själv har ett litet barn som jag verkligen förstår hur viktig även jag är. För er och för era barn. På något vis såg jag saker med andra ögon idag. När man lämnar ett barn till skolan eller förskolan lämnar man ju det allra mest värdefulla man har. Tack för att jag har förtroendet att vara en så viktig person i era barns liv.

1 kommentar:

  1. Ja, precis så är det! Du är verkligen värdefull för våra barn. Det är en glädje att vid kvällsmaten få hör om dagen som varit. Tack för bra skolstart.

    SvaraRadera