Norra Vallbyfrågan
Bidrar du till att det är fint och undanplockat på Norra Vallbyskolan?

tisdag 21 september 2010

Lyckliga barn...

Igår var det föräldramöte i 1c och idag fick barnen läsa dagordningen och jag pratade om vad vi tagit upp. De var mest intresserade om jag visat vad de skrivit på tavlan "Hej alla mammor och pappor. Vi vill ha klassfest. Och glassfest. Och disco. Tack, tack. Och under deras text hade jag skrivit "Det blir fest" och ritat ett hjärta. Det var verkligen glada barn och vi räknade i kalendern hur många dagar det var kvar till festen. Tack alla föräldrar för ett trevligt samarbete och för en trevlig kväll.

1 kommentar:

  1. Hej alla barn och fröknar! Det var jättekul att vara på föräldramöte i skolan det är nästan så att jag också vill börja ettan, ni verkar ha det så mysigt så! Vilken dag blir festen då, bara så att jag vet!
    Många kramar från Ebbas mamma Catarina

    SvaraRadera