Norra Vallbyfrågan
Bidrar du till att det är fint och undanplockat på Norra Vallbyskolan?

måndag 4 oktober 2010

Utvecklingssamtal

Nu är det snart dags för höstens utvecklingssamtal och just nu jobbar jag för fullt för att förbereda barnen på ett positivt sätt. Det ska vara roligt att gå på utvecklingssamtal !!! Vi har pratat om vad ett utvecklingssamtal är och i morgon kommer jag att berätta något spännande för dem. - De ska få vara med och smida en plan. Tillsammans med mig, Mini och mamma/pappa... En plan för att de ska trivas och ha det roligt i skolan och för att de ska kunna nå de mål vi har i ettan. Jag vill och hoppas att utvecklingssamtalet är något de kommer att längta till och jag har redan fått många frågor om när det är deras tur, trots att vi inte börjat med samtalen än. Jag tror att de tycker att det ska bli spännande. Jag tror även att de känner att de kommer att få chansen att vara med och påverka, att säga vad de tycker !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar